Gezocht

Gezocht:

Bedrijven, ondernemers, kerken of mensen die een hart voor de zending en iets van hun rijkdom terug willen geven aan degen die niets hebben. Die één of meerdere van onze projecten willen sponseren voor 1 jaar of zich willen inzetten om sponsers te werven .

U kunt de meest kwetsbare mensen ter wereld een betere toekomst geven.

Samen kunnen we levens redden. Word een partner, als grote onderneming, als midden- en kleinbedrijf of prive kunt u op veel manieren bijdragen aan en betrokken zijn bij de doelen van uw voorkeur, elke euro is belangrijk.

Projecten:

Naaimachines weggeven aan arme vrouwen kosten 1 naaimachine €100, ons doel is: minimaal 10 naaimachines elke maand weg te geven
nodig: per mnd €1000, per jaar €12000,-

Waterpomp plaatsen kosten 1 waterpomp €1500,-
ons doel: minimaal 1 waterpomp per mnd te plaatsen nodig: per jaar € 18000,-

Voedselpakketten  iedere 48 seconde sterft er een mens van de honger.
Doel: elke week minimaal 100 voedselpakketten uit te delen kosten €2, per pakket        Nodig: €200,- per week, € 800,- per mnd

Onze lokale partners zorgen dat onze projecten worden uitgevoerd.

Ik doneer omdat ik om mensen geef.
Maandelijks geven is een eenvoudige manier om een blijvend verschil te maken. Dankzij uw maandelijkse gift heeft stichting Doxa een stabiele inkomstenbron, waardoor we snel in actie kunnen komen daar waar de nood het grootst is.

Geef nu

Giften voor ons werk kun je overmaken naar: bank rek stichting Doxa: NL35RABO 0147259878, Almere (tav project…….)

Wil u meer info:                                                                                                                              Nodig ons uit in uw kerk (bv zendings zondag) of op het bedrijf of kom eens een langs kopje koffie is zo gezet, maak een afspraak op : stichtingdoxa@gmail.com