Hoe kun je helpen?

DONATIE DOEN

We zijn afhankelijk van een partnerschap met degenen die niet geroepen zijn om in het buitenland te dienen – supporters die genereus geven en zich trouw inzetten om te bidden voor zendelingen en het werk van het evangelie om het leven van mensen te veranderen.

Wilt u de Stichting Doxa structureel steunen en maandelijks, per kwartaal, halfjaarlijks of jaarlijks doneren?
Stichting Doxa is afhankelijk van giften en schenkingen.

Word onze partner en krijg deel aan een prachtig wereldwijd zendingswerk. Hoe wordt u donateur? Hoe klein of groot, als vaste donateur van de Stichting Doxa helpt u mee aan een wereld zonder armoede.

Met uw hulp kunnen wij bijdragen aan armoedebestrijding op het gebied van scholing, educatie, watervoorziening, eten uitdelen, gezondheid en noodhulp.

Samen kunnen wij heel veel   tot stand brengen

De projecten van de Stichting Doxa worden in India worden uitgevoerd in de deelstaat Andhra Pradesh, waar ca. 80 miljoen mensen wonen, waarvan meer dan 40% analfabeet is, en in Tamil Nadu, 72 miljoen inwoners, met hetzelfde aantal van 40% anafalbeet door het gebrekkinge onderwijs vanwege de hoge armoede.

We kunnen deze grote dingen natuurlijk niet doen wanneer we geen steun krijgen van onze sponsors en gebedsstrijders. Zij maken dit werk mogelijk en hebben deel aan de oogst. Als niemand helpt kunnen we weinig uitrichten, maar met veel partners wordt het een enorme zegen voor velen wereldwijd. Als veel handen mee aanpakken, gebeurt er iets wonderbaarlijks.

Doneren of partner worden

Word donateur voor een bedrag dat jij kunt missen, en maak het verschil.

Hoe klein of groot ook, als vaste donateur van Stichting Doxa helpt u mee om een verschil uit de maken in mensen hun levens. Elke euro telt mee!

Wij gaan verantwoordelijk om met je geld en geven je gegevens niet door aan derden – daarom, dank je voor je vertrouwen!

Giften voor ons werk kun je overmaken naar: bank rek stichting Doxa: NL35RABO 0147259878, Almere