info

De visie van Stichting Doxa sluit aan bij de uitspraak van Nelson Mandela, dat armoede door mensen is gemaakt en door mensen kan worden opgelost.

Door middel van kleinschalige projecten helpt stichting Doxa mee aan de strijd tegen armoede. Met behulp van de kennis en expertise van onze lokale partners helpen wij op een duurzame en effectieve manier op het gebied van scholing, voedsel, watervoorziening, noodhulp, gezondheid en opvang voor dakloze kinderen.

Stichting Doxa is zonder winstoogmerk en is daarom afhankelijk van uw support.
Vanuit haar missie richt Stichting Doxa zich op de meest kwetsbaren die onvoldoende toegang hebben tot de eerste levensbehoeften: schoon drinkwater, educatie, medische verzorging en inkomen voor:

• de weduwen, wezen en kinderen die verlaten zijn en een uitzichtloze toekomst hebben;
• de slachtoffers van rampen en/of geweld
• analfabeten;
• zij die rond de armoedegrens leven.

Wij zijn heel dankbaar dat wij deze mogelijkheid hebben en tegelijkertijd zijn we blij met de ondersteuning van onze vrienden en partners. Zonder deze hulp zouden wij dit werk niet kunnen doen.

Stichting Doxa werk oa samen met:
NL:
Holy Passion Churcht int,
India:
Love and Hope Ministries

Bishop Mohanty ( Christian Life Centre, Visakhapatnam),                                                      Bishop Paul Piridi (GGM India, Vizianagaram),                                                                            Pastor Ernest Mohanty (New Life Int. Haiderabad)                                                                    Pastor Philip Emmanivel ( Holy Passion Ministry India, Chennai)                                              Pastor Johnson Daniel (LifeLine Missionary, Chennai)                                                              Afrika:                                                                                                                                              Bishop Ochei Ochei Innocent (New Dimension Seminary, Nigeria)

Samen veranderen we de wereld!